Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Aleneforeldre og foreldremøter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 20:23   #21
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aleneforeldre og foreldremøter

Jeg er helt uenig i at Rine formulerer seg dårlig. Jeg synes tvert imot at hun formulerer seg morsomt og treffende. Men ofte så bommer hun på konteksten som HI ønsker seg, tenker jeg. Hvis jeg satt og gråt og gråt over at mannen min hadde vært utro med en 20 åring så hadde jeg ikke satt pris på kommentarer av typen: "Godt du er kvitt drittsekken! " Selv om det hadde vært sant. Jeg hadde satt mer pris på kommentarer av typen: "Spis 5 kg sjokolade, stakkars deg! Da blir det bedre!" (selv om det definitivt ikke hadde vært sant)

Nå er det ingen fasit på hvordan man skal bruke forum. Skal et forum være personlig? En plass hvor man kan lette sitt hjerte? (Det var da en herlig formulering! ) Hvor man kan gruffe over hvor teite x, y og z er? Eller skal det være en plass hvor man diskuterer generelle problemstillinger? En plass hvor man ikke nødvendigvis "kjenner" de man diskuterer med?

Jeg vil tro at grunnen til at man får slike diskusjoner som i denne tråden skyldes at man er uenige om hvilken funksjon trådene dekker. Selv er jeg litt midt mellom. Jeg kommer neppe, noensinne, til å bli så personlig at jeg lager slike tråder. (Hvordan man gjør leksene er sikkert min grense. ), men jeg skjønner at andre ønsker seg slike tråder. (Og jeg synes det er mer fruktbart å si det; at man ikke ønsker seg generelle betraktninger, enn at folk formulerer seg dårlig, er teite etc. For å si det slik: Jeg synes ikke det er rine som kommer dårligst ut på slutten her.)

Sist redigert av him : 08-09-09 kl 20:31. Årsak: La til: Da blir det bedre
him er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:37.