Sv: Aleneforeldre og foreldremøter
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Jeg har sagt mange ganger at jeg er klar over at ikke alle får det til. For meg hadde det holdt lenge å skrive det en gang, grunnen til at jeg "peser" om det, er at veldig (skremmende mange) tydeligvis ikke har forstått at dette var en generell kommentar, ikke er grovt personangrep på hvemdetnåemåttevære her inne. Har forresten ikke sagt at det er viktig med nettverk pga av foreldremøtene (jeg synes virkelig ikke det er den viktigste grunnen)- så det hadde vært utrolig mye enklere hvis folk kunne forholdt seg til det jeg faktisk skrev, ikke lest 10.000 andre ting mellom linjene. ppgitt: Jeg synes ikke jeg har fremstått som veldig lite sympatisk i denne tråden, men jeg har jo heller ikke et objektiv syn på saken....
Og en annen ting: (Ikke spes. til aC Er det virkelig forventet at man skal kjenne bakgrunnen til alle her inne før man skriver noe? For å unngå å tråkke noen på tærne, mener jeg? Jeg vil tro det er fint lite man kan skrive hvis man er nødt til å kjenne hele bakgrunnshistorien til alle medlemmene før man poster. Når jeg får tilbakemeldinger à la: "Dette burde du visst," blir jeg litt , rett og slett.
Leste du den fine quote-rekken, rine? Les den en gang til. Hvis du ikke fatter hvorfor det du skrev der ble oppfattet svært lite reflektert, vel, da toer jeg mine hender.
Og nei, det er ikke meningen at man skal kjenne bakgrunnen til alle.
|