Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Normal modell skaper debatt

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-09, 10:38   #11
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Normal modell skaper debatt

Jeg synes denne jenta er fantastisk flott, og vi er alle forskjellige. Jeg synes det er feil å sitte her og plukke fra hverandre bildet, holde det opp mot lyset og kommentere det. Javel, så har hun litt fett på magen som, på dét ene bildet, henger litt frem og over trusestrikken, jeg synes dette bildet er sexy. Hun ser myk og kvinnelig ut og hun ser også ut som om hun liker seg selv. Noe som i seg selv er sexy.

På det andre bildet av henne som er brukt i samme magasinet i april er det ingen mage som henger, bare noe annet enn sixpack, og merkelig nok har det ikke skapt furore.

Det er enkelte av kommentarene her inne som provoserer litt også kjenner jeg. Hvorfor er det viktig hvordan magen hennes ser ut? Hvorfor skal den måles og veies? Hun er fornøyd med den og har bestemt seg for å la den avbildes på denne måten.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:00.