Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Baby safe feeder

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-09, 21:34   #25
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Baby safe feeder

Jeg syns den var fin å bruke en gang i blant, som kos i stolen eller på gulvet mens jeg lagde mat eller ryddet kjøkkenet osv og ikke kunne følge med.

Noen babyer setter veldig lett i halsen, da kan det være greit å bruke denne iblant.

Fint å ha bananklinet inni nettingen, og ikke overalt ellers. Eple + pære var også fint å ha inni, kokt gulrot osv. Paralellt introduserte vi det samme uten nettingen, slik at hun vente seg til å ha bitene i munnen.
Ang renhold ble nettingen fort litt brun, for banan misfarger jo tekstil.
Men jeg vasket den for hånd med varmt vann og såpe, og kokte den etterpå. Det følger jo 3 nettinger med, om jeg ikke husker feil.

Syns det er en fin dings, men ikke uunnværlig.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.