Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Shopping i Praha!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-09, 14:37   #1
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Shopping i Praha!

Hvis du vil ha alt samlet under et tak så anbefaler jeg å ta den røde t-banen ut til Chodov. Banen har stoppested under et stort å fint senter. Her finner du alt fra billige kjedebutikker til de dyre og fancy.

Jeg elsker Praha og gleder meg som en hund til jeg skal på jentetur dit i november.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 14:39   #2
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Joda, Promod er sjekket ut. Det er det første jeg gjør når jeg vet hvor vi skal.

Kanskje det er håp om å få bedre drinker enn i Warsawa? Det skal i grunnen ikke så mye til i grunnen.

Gammel 03-09-09, 15:16   #3
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

vah ????-og så er ikke jeg invitert ????

Opprinnelig lagt inn av Ying, her.

Hvis du vil ha alt samlet under et tak så anbefaler jeg å ta den røde t-banen ut til Chodov. Banen har stoppested under et stort å fint senter. Her finner du alt fra billige kjedebutikker til de dyre og fancy.

Jeg elsker Praha og gleder meg som en hund til jeg skal på jentetur dit i november.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 17:21   #4
Majka
Kometkamerat

Majka sin avatar

Medlem siden: May 2008
Majka er litt kulMajka er litt kul
Standard

Shoppingsenteret Palladium. Der finner du også Promod, den er dog litt mindre enn den som ligger i Vaclavske Namesti. Tror det var 5 etasjer med butikker, jeg rakk bare 1. etasje da jeg var der.

Majka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-09, 17:35   #5
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal til Praha i oktober!

Gammel 06-09-09, 22:32   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg skal til Praha i oktober!

Vi også, 23. til 28.
Var der i 2006 og er veldig klare for å fylle opp koffertene med sko og klær igjen, og ikke minst spise fantastisk mat til en billiig penge !

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:06.