|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Påkledning i barnehagen, jeg har ingen kontroll!
De sier så, men jeg syns ikke det holder. Jeg opplevde i allefall at den ble våt igjennom flere ganger i fjor (når den var helt ny). Den ble heldigvis ikke våt gjennom ulldressen inni, men skallet var klissbløtt nesten hver dag.
|
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Greit å vite. Jeg som skulle ha tørketrommel i høst. Grunnene til at jeg ville ha den smuldrer opp en etter en, nå er jeg på vurderingsstadiet igjen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Men du må vel ha tørketrommel for å aktivere den der impregneringsvasken? Sånn har hvertfall de jeg har hatt vært.
|
|
|
#4 |
|
MORMOR
Nei. Vasker med den tech wash vaskesåpa og vasker så med impregeneringen. Det holder det, dressene har holdt helt tett. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
MORMOR
Sv: Påkledning i barnehagen, jeg har ingen kontroll!Men nå ble jeg usikker. Gidder du sjekke flaska di? Kanskje jeg har gjort feil og bare hatt flaks. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Påkledning i barnehagen, jeg har ingen kontroll!Jeg vasker med tech wash og så har jeg imprigneringen i skyllemiddelet. Det har tålt alt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Jeg vet ikke hvilken impregneringsgreie vi har hatt, men skal sjekke den når jeg kommer hjem.
|
|
|
#8 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg har også en tech wash-impregnering som ikke trenger tørketrommel. :datapunkt:
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|