|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ringdal om Erna Solberg
Fordi jeg aldri har tenkt på henne som søt og pen før. Bare en dyktig dame, liksom. Jeg har aldri reflektert over utseendet hennes tidligere. Men nå la jeg merke til at hun jo er både søt og pen. Noe hun jo har vært hele tiden, bare at jeg ikke har sett det. Og jeg snakker ikke om vekten, nå, jeg mener at hun er helt annerledes i ansiktet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Sv: Ringdal om Erna SolbergVanskelig tema. Er helt enig i at han ikke burde har personifisert det. Men at utseende betyr en del for hva folk tenker om en tror jeg på. Jeg er også enig i at mange folk i dag tenker at overvektige er mennesker er uten selvkontroll. I tidligere tider, tenkte man at overvektige mennesker var rike og i fremtiden vil jeg tro at overvektige mennesker blir regnet som normalen, jeg vil tro man kommer til et punkt hvor det vil være unormalt å være normalvektig.
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kanskje noen ganger. Men alle "kjenner" da Erna og vet at hun har noe å fare med? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Det var mer en generell betrakting om hvordan kulturen i vårt samfunn er. Det er ikke så lenge siden at kyskhet ble satt høyt, typisk at nonner og munker var bedre enn andre fordi de kunne "tøyle sine dyriske lyster". Finn Skårderud sier jo noe om at i dagen samfunn er fikenbladet flyttet fra underlivet til munnen. Og det er nok mye sant i det. Kontrollen er flyttet fra å kunne "styre seg" seksuelt til å kunne "styre seg" i matfatet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|