Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfjas

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-09, 00:28   #10
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfjas

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nå er jeg fullstendig klar over at jeg er sær, men innimellom syns jeg at bloggene gir meg litt barneskolefølelse: "får jeg lov å leke med deg? Vil du være vennen min?" - Sånn i og med at de fleste er lukkede, og man må "tigge" seg tilgang.

Jeg er i grunnen enig i det. Jeg har lukket blogg, men halve FP hadde jo tilgang på et tidspunkt da jeg drev på og blottet puppene. Akkurat det virket tydeligvis særdeles motiverende mht å tigge tilgang

Da jeg kom tilbake igjen slettet jeg tilgangen til dem jeg ikke kunne huske særlig godt hvem var (eller som muligens har byttet nick mens jeg var borte?). Og nå gir jeg tilgang til dem som tror de har lyst til å lese. Men de må jo nesten sende meg en pm eller noe, sant nok...

Det er sikkert mange kjekke blogger det hadde vært interessant å følge med her, men for å vite hvilke, så må man jo nesten vite hva de skriver om, og for å vite det, må man nesten ha tilgang... For min del blir det da til at jeg lar være. Særlig siden jeg har fått med meg at tilgang fordrer at man er aktiv på kommentarfronten. Da innser jeg at jeg rimelig kjapt hadde mista tilgangen, gitt...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.