Sv: Forumfjas
Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.
Nå er jeg fullstendig klar over at jeg er sær, men innimellom syns jeg at bloggene gir meg litt barneskolefølelse: "får jeg lov å leke med deg? Vil du være vennen min?" - Sånn i og med at de fleste er lukkede, og man må "tigge" seg tilgang.

Jeg er i grunnen enig i det. Jeg har lukket blogg, men halve FP hadde jo tilgang på et tidspunkt da jeg drev på og blottet puppene. Akkurat det virket tydeligvis særdeles motiverende mht å tigge tilgang 
Da jeg kom tilbake igjen slettet jeg tilgangen til dem jeg ikke kunne huske særlig godt hvem var (eller som muligens har byttet nick mens jeg var borte?). Og nå gir jeg tilgang til dem som tror de har lyst til å lese. Men de må jo nesten sende meg en pm eller noe, sant nok...
Det er sikkert mange kjekke blogger det hadde vært interessant å følge med her, men for å vite hvilke, så må man jo nesten vite hva de skriver om, og for å vite det, må man nesten ha tilgang... For min del blir det da til at jeg lar være. Særlig siden jeg har fått med meg at tilgang fordrer at man er aktiv på kommentarfronten. Da innser jeg at jeg rimelig kjapt hadde mista tilgangen, gitt...