|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ForumfjasHvordan var FP i "gamle dager" da? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Shake it out!
|
Sv: Forumfjas
Jeg sporer en viss endring. Kom i 2007 en gang, stakk igjen sommeren 2008 en gang og kom krypende tilbake nå på vårparten. Jeg synes det er en viss endring i negativ retning. Før merket du at noen kjente hverandre fra RL. Nå er det en god del som tydeligvis kjenner hverandre fra bloggene, både utseendemessig og på andre måter. Og jeg synes det er mindre aktivitet her enn før, særlig mht heftige diskusjoner, som jeg elsker
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda, jeg har sett referanser til blogger noen ganger inne på M2, det stemmer. Det er en av grunnene til at jeg deltar mye sjeldnere på diskusjoner der "inne" enn her "ute." Det er tydelig at veldig mange kjenner hverandre godt, og da blir det litt rart om jeg skal komme med forlag til løsninger på et problem når de fleste andre er mye mer informerte om "ka det går i". |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Nei fri og bevar meg fra å forby, legge ned blogger eller noe som helst. Er man her, så tar man forumet på godt og vondt, ellers så er man ikke her
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|