Sv: Kozesmoze?
Opprinnelig lagt inn av 007, her.
Det må da være opp til hver enkelt? 
Om savnet etter familien hjemme blir stor og om livet som "hemmafru" i det O_Store_Utland kan bli i meste laget, så er det sikkert OK å reise hjem til gamlelandet når folk hjemme har ferie.
Opp til den enkelte?! Valgfrihet?! Er du gal, det kan vi da ikke ha!

Selvfølgelig er det opp til den enkelte, men nå var jo spørsmålet hva du synes om temaet. Siden dette er et diskusjonsforum, og det av og til hender at man undres over andres valg, når de er så stikk i strid med det man selv velger.
By the way så er det jo vår familie som er unormalen i saken da...
Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.
Ja, ikke sant? Hvorfor skal man legge seg opp i hva andre gjør?
Nei hvorfor skal man det? Jeg har overhode ikke tenkt å bruke svarene i denne tråden verken til å overbevise de andre her i junaiten om at det de gjør er feil, eller selv begynne å feriere borte fra mannen i månedsvis, om det viser seg at flertallet her inne også synes det er feil. Bare så vi har det klart 
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Legge seg opp i og legge seg opp i, det er jo forskjell på å reagere/være forundret og det å direkte legge seg opp i det? Jeg forundrer meg også over ting folk gjør, uten at jeg blander meg inn i det, dette er jo et diskusjonsforum. 
Takk, Iset!
(så kan jeg lese resten av tråden og se om det er dagen for Milfrid er dum-dagen i dag )