|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete? | |||
| Ja. Bor i byen |
|
38 | 17,84% |
| Nei. Bor i byen |
|
117 | 54,93% |
| Ja. Bor på landet |
|
14 | 6,57% |
| Nei. Bor på landet |
|
44 | 20,66% |
| Deltakere: 213. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Bor i småby og har definert rene klær som klær som ikke lukter. Flekker og skrukker kan de gjerne ha.
|
|
|
#62 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?
Jeg må legge til litt av mitt råsa her, dette blir FP sitt fineste innlegg noensinne. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg har generelt problemer med kasting. Klær kastes når de er utslitt. Jeg sorterer etter Punktum, og kaster bittelitt som er veldig stygt, gjemmer, selger og gir bort resten.
Den der satt skikkelig dårlig kjenner jeg. Om du blir irritert over å få klær, be henne om å gi til noen andre.
|
|
|
#67 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Ler og ler av 007 og Nin.
|
|
|
#69 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete? |
|
|
|
|
|
#70 |
|
This is normal!
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Både mannen min og jeg har forresten en del føflekker, men vi har valgt å beholde hverandre likevel. Naturlig nok brukes vi mest til hverdags.
|
|
|
|
#71 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg blir med! Det er altfor mye jobb for bare en person. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
This is normal!
|
Du glemte å kalle meg en dårlig mor!
|
|
|
|
#74 |
|
Bedreviter
|
Sv: Spinn off; Kaster du barnehageklær som er nyvaskede men fremdeles flekkete?Jeg vil gjerne ha klesvaskekurs av 007. |
|
|
|
|
|
#75 |
|
|
Nah, forskning viser at bøtene henger like fast selv om det regner. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|