Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

I hvilke biltyper går det tre barneseter?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-09, 02:28   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I hvilke biltyper går det tre barneseter?

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Toyota Verso.

Det har vi, og vi får bare inn tre barn i baksetet hvis vi løfter ut den ene stolen mens de to første barna setter seg inn, og deretter hjelper det siste barnet inn og fester beltet for det. Da snakker vi en bakovervendt stol og to beltestoler. Jeg hadde nok sett meg om etter en bil med litt bedre bakseteplass hvis jeg skulle kjøpt bil beregnet på tre barn i dag, selv om det går akkurat greit nok til at jeg ikke hadde byttet ut bilen vi har, skulle vi ende opp med en ekstra unge.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:06.