Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Škoda Roomster

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-09, 20:54   #1
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Škoda Roomster

Vi har Skoda Roomster og er superfornøyd. Ungene sitter som konger i baksetet - vinduene i dørene bak er nemlig senket, slik at de har mye mer utsikt enn de hadde i vår forrige bil. Dessuten er det høyt under taket der inne og i det hele tatt. Og så er den liten og nett og enkel å manøvrere.

Det eneste er at det er litt liten bagasjeplass (vi har hatt stasjonsvogn i mange år tidligere og er vel blitt litt bortskjemte sånn). Og vogn kan dere vel bare glemme å få med, eller?

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 09:18   #2
Millis
Multividunder

Millis sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Millis er litt kulMillis er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Vi har Skoda Roomster og er superfornøyd. Ungene sitter som konger i baksetet - vinduene i dørene bak er nemlig senket, slik at de har mye mer utsikt enn de hadde i vår forrige bil. Dessuten er det høyt under taket der inne og i det hele tatt. Og så er den liten og nett og enkel å manøvrere.

Det eneste er at det er litt liten bagasjeplass (vi har hatt stasjonsvogn i mange år tidligere og er vel blitt litt bortskjemte sånn). Og vogn kan dere vel bare glemme å få med, eller?

Har hørt at baksetene dessuten er litt høyere enn vanlig slik at de ser godt. Høres jo veldig bra ut da

Det er jo stasjonsvogn vi har nå, men sjelden vi har hatt behov for det store bagasjerommets fulle volum. Men vi tenkte å ta med både bilstoler og vogna når vi skal prøvekjøre bilen nettopp for å se om det går bra. Vi har Bugaboo og den blir jo ikke stor sammenslått.
Ellers får vi vel være gode på planlegging og plassering om vi skal på langtur

Gammel 28-08-09, 09:51   #3
Left
Passiv

Standard

Vi har hatt Skoda Roomster siden feb. 07, og jeg kan jo si nå at om vi skulle byttet bil, ble det ikke en ny Roomster.

Synes den er ekkel å rygge med, for utrolig vanskelig å avstandsbedømme. Jeg har hatt lappen i over 20 år, og kvier meg egentlig ikke for noe når det kommer til bilkjøring, men denne liker jeg rett og slett ikke.
Det er et eller annet med speil og bakrute som forvrenger slik at jeg alltid - konsekvent - har en halvmeter å gå på.

Men praktisk er den - det skal den ha. Sambo har kjørt en hel buesofa i den, og det skulle man ikke tro gikk an når man så på størrelsen.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.