|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Matpakke for voksne - hva kan den inneholde?I dag inneholder min matpakke: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Matpakke for voksne - hva kan den inneholde?Til en 8 timers arbeidsdag, men på slankern, har jeg med meg:
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Matpakke for voksne - hva kan den inneholde?Jeg pleier å lettkoke en del grønnsaker, broccoli, strengbønner etc og så har jeg de i en stor boks i kjøleskapet. I tillegg har jeg en stor boks med opphakkete rå grønnsaker, knaskerøtter, sukkererter, blomkålbuketter, reddiker etc.
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Matpakke for voksne - hva kan den inneholde?I dag inneholdt min matpakke, hjemmelagde grissini med aioli til å dyppe i, et hjemmebakt rundstykke med Jarlsberg og to melonyogurt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Matpakke for voksne - hva kan den inneholde?
Det med å ta med havregrøt når man skal på trening etterpå var lurt |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Matpakke for voksne - hva kan den inneholde?Jeg er relativt kjedelig i matpakkeveien. Hvis jeg lager grove pizzasnurrer så tar jeg med dette til meg selv også - har vi middagsrester så tar jeg med det. Ellers tar jeg med ett par skiver med det pålegget jeg vil, evnt en liten boks makrell i tomat - vi har kantine så det hender at jeg kjøper med litt tilbehør... feks kokte egg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|