Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan de kjøre til Sverige for å shoppe så kan de jammen i meg jobbe

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-09, 10:10   #10
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: Kan de kjøre til Sverige for å shoppe så kan de jammen i meg jobbe

Jeg var på ett foredrag med jobben i våres: Ikke blandt doktoren inn i helsa de het det foredraget.

Han var lege og sa det rett ut som det var, det er mange leger i Norge som gir sykemelding på tynt grunnlag, legene setter seg ikke inn i folks hverdag på jobben heller. Det er mange arbeidsplasser som kan tilby tilrettelagt arbeid og nettopp dette er det nok endel som uttnytter. Dialogen mellom arbeidsgivere og leger burde vært mye mye bedre i dette landet, slik at korttidsfraværet og korttidssykemeldingen går ned.
Langtidssykemelding osv, kan man jo ikke gjøre stort med. Og jeg regner med at de som blir langtidssykemeldte har en god grunn for det.

Jeg har ikke noen somhelst formening om de som er sykemeldte generelt, men jeg synes det er litt rart at legen sykemelder og personen kan fint være med på full russeferiring. Det er jo litt snodig, eller?

En på jobben til min mann er sykemeldt fordi han er utbrent, men han klarer å ferdig stille en båt og fikse opp sitt hus uten noe som helst problem. Jeg må si jeg synes det er litt snodig.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
trygdede

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.