Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hemmelig hva du stemmer?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-09, 01:15   #30
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hemmelig hva du stemmer?

Jeg forteller sjelden hva jeg stemmer. Ikke fordi at jeg ikke tør pga av mitt valg,men fordi at jeg ikke orker diskusjoner om hvorfor jeg velger som jeg gjør. Dels pga at jeg ikke er så veldig inne på politikk, og dels pga at jeg ikke vil bli stemplet som menneske pga mine valg.

Jeg ser det ofte, både på nett og rl at folk dømmer pga valg, og det er noe jeg tar avstand fra. I hvertfall når dømmingen skjer uten å vite mer enn akkurat det; hvilket parti man stemmer på.
Dette blir for meg like dumt som å dømme en person ut fra utseende eller andre enkeltstående ting, og derfor holder jeg heller kjeft. Ikke spør jeg andre om hva de stemmer heller.

Og nå er det vel mange her som allerede har lagt meg i en viss bås, men jeg kan vel si såpass at dere nok ikke finner meg der

Jeg aner faktisk ikke hva jeg skal stemme i år, eller om jeg skal stemme. Vi får se.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.