|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Partilederdebatten i gårJeg synes HI oppsummerer mine tanker om debatten bra jeg!
|
|
|
#2 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Partilederdebatten i går
Definitivt. Jeg tror hun og Frp taper på det. Mye av grunnen til at deres suksess har jo vært at de er tydelige og tabloide og angriper det etablerte med lettvinte løsninger. Hvis Siv nå skal prøve å fremstå som en litt traust politiker tror jeg mange kommer til å bli skuffet.
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Han sa da ganske tydelig at han ikke ville samarbeide med FrP.
Uff, da hadde jeg helt vondt av henne.
Eventuelt har hun innsett at helsen blir dårligere med så betydelig overvekt.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Ja, for det har sikkert aaaaldri slått henne før.
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Partilederdebatten i gårJeg var også positivt overrasket over debatten, ja, og særlig var jeg fornøyd med Stoltenberg som har virket litt for tilbakelent og arrogant og slapp i fisken frem til nå.
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig veldig mange velger å overse den faktoren, til de en dag av en eller annen årsak, må gjøre noe. Ting er lenge så langt fram i tid, til plutselig man står der en dag. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|