Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Arroganse

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-07, 22:13   #37
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

:furie:

Det er så himla unødvendig å være så forutinntatt!

Slike episoder har jeg vært borti flere ganger, men aldri på Elkjøp. Det er vel stort sett fordi lillebror er nestsjef og alltid hjelper oss selv.

Den samme broren fikk forøvrig kjempeservice når han skulle se på bil. Han ville se på den nye Mazda5, men fikk lite hjelp og beskjed om å komme tilbake når han hadde spart.
Han er familiens onkel Skrue og kunne kjøpt bilen på flekken om han ville. Samtidig er han sta, så han kjører nå rundt i en splitter ny Opel Astra, som kostet mye mer.

Det er mange udugelige selgere ute på vift, jeg skulle hjelpe min fetter å kjøpe pc for litt siden, og han så på noen Packard Bell-maskiner. Selgeren sto og regelrett løy til ham for å få ham til å se på dyrere pcer, og var rimelig heit i toppen når jeg fersket ham godt. Man blir ikke helt uvitende av å jobbe i Packard Bell.
(Og jeg klagde til brodern, og har ikke sett den sleske fyren der på en stund ...)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.