|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Vis meg et fint spisebord
Dette har vi også, i eik. Vi har ingen plater i på daglig basis, og vi synes det funker greit å ta ut platene hvis vi får gjester. Vi har feiret både jul og bursdager med både en og to ileggsplater i, og det blir ganske stort, i vår målestokk, i alle fall.
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Vis meg et fint spisebordDet eneste jeg er litt misfornøyd med, er at bordplatene glir litt fra hverandre under daglig bruk, så jeg tar meg stadig i å dytte sammen bordet mens vi spiser middag.
|
|
|
#4 |
|
www.bomulls.no
|
Da må jeg spørre; låser dere platene slik de skal? Det er to hekter under som låser bordet i posisjon slik at platene IKKE skal skli fra hverandre. Har aldri opplevd dette på vårt bord.
|
|
|
#5 |
|
Sviiisj!!
|
Det er ingen slike hekter på vårt bord, tror jeg...?
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Da misforstod jeg nok; trodde dere hadde Bjursta fra IKEA ser du!
|
|
|
#7 |
|
Sviiisj!!
|
Jepp, og det har jeg også! Fra 2005. Får sjekke nærmere under bordet, da. Hadde jeg hatt slike hekter hadde jeg såklart brukt dem. Det er ikke så ofte jeg tar fram ileggsplatene at det skulle være noe problem.
|
|
|
#8 |
|
Multitaskingmaniac
|
Tror ikke de eldre bordene har de hektene. En venninne av meg har ikke på sitt Bjurstad, men vi har på vårt som vi kjøpte i 2007.
|
|
|
#9 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Vis meg et fint spisebordVisste ikke bordet har eksistert i så mange år, my fault ...
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|