Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Oppbevaring av smykker

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-09, 15:15   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Oppbevaring av smykker

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Jeg har et smykketre fra Åhléns til ringer og ikke så lange smykker, men dette treet finnes i flere størrelser - jeg har den minste.
De tre-fire store smykkene mine henger på en knaggrekke på badet. Og så har jeg et smykkeskrin der ting jeg aldri bruker ligger.

Stilig. Hva koster de da?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 15:25   #2
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har veldig mange smykker, siden jeg pusler litt med å lage sånt.

Noen henger på et billig smykketre fra Ikea (men jeg lurer på om jeg skal bytte det i Åhlens-treet). De fleste henger på en håndklebøyle med kroker, jeg tror jeg kjøpte den på kjøkkenavdelingen på Ikea.

Jeg har en del ørepynt i et "bilde", ramme der jeg har satt inn sånn grovt broderistoff, da er det bare å hekte fast krokene i stoffet.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 15:33   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Stilig. Hva koster de da?

Tror jeg betalte 129 for den minste størrelsen.
Her er nettside med (svenske?) priser. De finnes i sort og hvitt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 15:37   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Tror jeg betalte 129 for den minste størrelsen.
Her er nettside med (svenske?) priser. De finnes i sort og hvitt.

Takk. Jeg så de hadde på Jessheim også. Er jo der innimellom.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 15:48   #5
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Elinblu´s smykkeskrin står på ønskelisten min. Nå har jeg et mindre smykkeskrin til de eksklusive smykkene mine. Resten oppbevarer jeg i en skuff. Oversiktlig og fri for støv.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 15:57   #6
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Har, i tillegg til et ganske stort smykkeskrin, en skuff på soverommet hvor jeg har smykkeesker og poser, et smykketre fra Indiska oppe på kommoden med de smykkene jeg bruker mest og et par Ikea-knagger ved speilet over kommoden hvor de mer "gedigne" smykkene henger.

Jeg har mange smykker, men er ikke like flink til å bruke dem.

Gammel 16-08-09, 17:09   #7
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Mine smykker henger på ei dame.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 16:00   #8
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Under glasset på et avlastningsbord. I tillegg har jeg smykkeskrin.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 027.jpg (209,0 KB, 39 visninger)
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 17:06   #9
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Under glasset på et avlastningsbord. I tillegg har jeg smykkeskrin.

Så mange nydelige smykker du har.
Genial løsning, vakkert!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.