Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-09, 14:32   #11
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Akkurat nå ser folk ut til å være veldig opptatt av mitt nye større jeg. Og jeg omtales direkte og indirekte som "jøss - du har kommet deg" (halvironisk), eller "kanskje du har sluttet å trene?", "har du sjekket om du har noen hormonforstyrrelser kanskje?" osv. Pussig omtanke for mitt nye store meg. 2 av veslas venner har spurt om jeg skal ha ny baby
Så akkurat nå tror jeg ingen tenker over noe annet en at jeg har lagt på meg veldig mye det siste året.

Men det positive i det er jo at jeg slipper å bli sett på som "vanskelig", det er vel en betegnelse som passer godt på meg, på godt og vondt.

I England får jeg fortsatt høre "cheer up darling, it can't be that bad" kommentarer fra ukjente - jeg har et morskt ansiktsutrykk som selvfølgelig er veldig misvisende for den veldig snille og generøse personen jeg egentlig er

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:05.