Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Bli "fan" av FP på Facebook

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-09, 02:02   #421
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bli "fan" av FP på Facebook

Det er flere og flere jeg deler venner med.
Shamu: Vi deler en venn, jeg er fryktelig nysgjerrig på hvordan du kjenner henne. Lyst å hviske det til meg?

Gammel 29-06-09, 22:55   #422
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Ny og penere Facebook-URL:

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Her: http://www.facebook.com/pages/Foreldreportalenno/40978295635

Bli fan av FP på FB her: http://facebook.com/foreldreportalen

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 23:35   #423
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så Facebook har endret reglene sine litt? Eller har Foreldreportalen.no fått 1.000 fans nå?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 23:37   #424
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Så Facebook har endret reglene sine litt? Eller har Foreldreportalen.no fått 1.000 fans nå?

Reglene er endret, kravet er 100 medlemmer. Ingen flere fans.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-09, 23:45   #425
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nå har jeg prøvd fem ganger. Og hver gang jeg trykker på vis-alle så sier den bare "loading" også skjer det ikke mer. Jeg synes det virker veldig som om fb føler seg truet av fp og prøver å stikke 2'ere inn blant 1 og 0'ene. (Digitale kjepper i hjulene)

Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 01:47   #426
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt søkt teori det der, Smilefjes.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 08:51   #427
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Litt søkt teori det der, Smilefjes.

Vet du ikke at jeg driiiiiver med data? :skingrestemme:

Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 10:06   #428
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den henger hos meg også. Hmm. (Jeg har forresten hatt mye heng på facebook i det siste)

Gammel 12-08-09, 09:13   #429
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

En av dere er venn med bestevenninnen min. Hun vet ikke at jeg er her.

En av dere er venn med en av mine bestevenner også. Som heller ikke vet at jeg her her. Tror jeg... Og en av dere er venn med søskenbarnet mitt, gitt. Og opptil flere er venn med diverse studievenner. Men alt i alt var det ingen jeg kjente der (som jeg ikke kjente igjen fra FP, der var det jo et par-fem).

Gammel 12-08-09, 12:23   #430
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan kan man se hvem man har som venner til felles med fans av FP?

Gammel 12-08-09, 12:33   #431
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hvordan kan man se hvem man har som venner til felles med fans av FP?

Det kommer vel opp at du har felles venner med noen hvis du bare er inne og kikker på personen på facebook?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 14:57   #432
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, du må gå inn på hver enkelt person. Det ble for mye stalking, gitt.

Gammel 12-08-09, 15:17   #433
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Åh, du må gå inn på hver enkelt person. Det ble for mye stalking, gitt.

Nei, du må ikke det. Om du går inn på gruppa, og går inn på medlemslisten, så kan du se det.

Gammel 12-08-09, 16:39   #434
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Nei, du må ikke det. Om du går inn på gruppa, og går inn på medlemslisten, så kan du se det.

Jeg får bare opp en boks på midten av siden med alle navnene ramset opp. Dersom jeg skal se om noen av medlemmene har felles venner med meg, må jeg klikke meg inn på hvert enkelt medlem.

Gammel 12-08-09, 19:30   #435
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da er jeg en tilhenger!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 21:19   #436
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg også.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-09, 22:49   #437
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg får bare opp en boks på midten av siden med alle navnene ramset opp. Dersom jeg skal se om noen av medlemmene har felles venner med meg, må jeg klikke meg inn på hvert enkelt medlem.

Var inne og kikket nå, og det var annerledes nå enn tidligere. Så da er det vel riktig at man må gå inn på hver enkelt. Litt tungvint ja.

Gammel 16-08-09, 00:13   #438
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dumt at den funksjonen er fjernet. Det skilles heller ikke mellom profiler man har tilgang på, og lukkede profiler lenger.

Gammel 16-08-09, 02:54   #439
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Var inne og kikket nå, og det var annerledes nå enn tidligere. Så da er det vel riktig at man må gå inn på hver enkelt. Litt tungvint ja.

OK Jeg har ikke vært inne på den siden siden den ble åpnet, uttalte meg om hvordan det var da.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 10:45   #440
Laura
Aktiv

Laura sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Laura har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg fann dama til søskenbarnet mitt... men jeg har aldri møtt ho personlig!

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.