Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke type ull er best?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: Hvilken type ull er best??
Janus 24 29,27%
Joha 3 3,66%
Tom og trine (spar-kjøp) 2 2,44%
Nøstebarn 19 23,17%
Peanuts (cubus-ull) 2 2,44%
H&M ull 1 1,22%
Devold 18 21,95%
By-torrin ull 3 3,66%
annet 10 12,20%
Deltakere: 82. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-09, 20:38   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke type ull er best?

Jeg håndvasker alt Nøstebarntøyet. Man skal ha en veeeeldig god maskin for å vaske på ullprogram. Det skal ikke sentrifugeres, bare klemmes vann ut av og tørkes flatt. Jeg bruker gallesåpe og det tar flekkene som bare det.

På denne måten har jeg samme ulltøy til lillesøster som til storesøster, jeg har til pog med lånt bort til flere og det er like fint. Men jeg har vært übernøye på hvem jeg låbner bort til. Det er utelukkende supergode husmødre som også håndvasker.

Det ER god kvalitet, det er bare ikke behandlet for å kunne vaskes i maskin.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.