Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vektgrense på bilstoler - er det barnets vekt med eller uten klær?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-09, 17:48   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vektgrense på bilstoler - er det barnets vekt med eller uten klær?

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg tror ikke du kan gå ut fra at det er tilstrekkelig monn i de grensene til at et par hekto i den ene eller andre retningen ikke betyr noe.

Du tror ikke det? Det tror jeg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 17:49   #2
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg også.

Gammel 08-08-09, 18:50   #3
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg er rimelig sikker på at det er med margin, men jeg ville personlig ha skiftet sete FØR jeg var nær grensen.

De fleste ting som har en garanti, er laget med litt margin. Samme med datostempling. Det er ikke som om ting blir akutt dårlig på en eksakt dato, men at det ikke garanteres bra lenger. (kjølekjede osv spiller inn her) Man forholder seg til holdbar til datoen for å være trygg.

Poenget med mitt svar er at for meg er 4 hekto for liten margin, selv om jeg tror produsenten nok har regnet med at enkelte tøyer grensen. Ofte begynner jo barna og bli for lange for setet samtidig.

Sist redigert av Maz : 08-08-09 kl 18:58.
Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.