Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sinte statskirke-ikke-medlemmer og stakkars kirkeansatte

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-09, 09:42   #34
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sinte statskirke-ikke-medlemmer og stakkars kirkeansatte

Jeg ler litt av hele saken. At folk skal bli så fryktelig sinte over å få tilsendt valgkort, når det faktisk følger med ferdig svarkonvolutt hvis man er feilaktig oppført, det skjønner jeg bare ikke. Dette er jo en fin måte for kirken å få ryddet i medlemslistene sine på.

Så vidt jeg forstår har det vært holdt manuelle og forskjellige systemer over medlemmer rundt omkring, men i 1998 (tror jeg at jeg leste) så gikk man over til et nytt register, hvor man tenkte at de var lurt å bare legge inn alle som medlemmer først, og så manuelt luke ut de som ikke var medlemmer. Sjempesmart, selvsagt, men et sted må man jo starte. Beklageligvis greide jo ikke kirken å gå igjennom alle utmeldingene, og kanskje prioriterte de det ikke heller. Det tar seg vel bra ut med flest mulig medlemmer?

Men nå rydder de i listene, og ja, det innebærer at noen feilaktig får tilsendt valgkort, og at de må ta seg sitt store bryderi med å returnere en konvolutt og fortelle at de ikke er medlemmer.

Hvis man derimot kommer igjen om noen år med samme rot, og ikke da har greid å registrere de utmeldinger som nå blir meldt via disse konvoluttene, da vil jeg ha forståelse for folks ville raseri. Men nå?

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:50.