Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

OTH fra 2006

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-09, 23:19   #1
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: OTH fra 2006

Jada, det har de nok. Det er en standard størrelse, og uansett fører jo begge de kjedene OTH. Sånn ellers så kjøpte jeg pumpe på SuperG i våres, og da hadde jeg med vogna så jeg fikk sjekka at det gikk.. Men det var nå en helt vanlig pumpe jeg kjøpte.

isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 23:27   #2
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jada, det har de nok. Det er en standard størrelse, og uansett fører jo begge de kjedene OTH. Sånn ellers så kjøpte jeg pumpe på SuperG i våres, og da hadde jeg med vogna så jeg fikk sjekka at det gikk.. Men det var nå en helt vanlig pumpe jeg kjøpte.

Ja når jeg så hvordan den så ut så trodde jeg pumpa jeg hadde. Men kan jo ta turen innom sporten ved siden av babyshop i morra å sjekke der da. Tror helt ærlig at der jeg var innom i dag så kunne de egntlig ikke så mye , for det første kom han med en pumpe til meg som ikke funka, å så pumpa han for meg noe som jo resulterte i hva det gjorde så skal ihvertfall ikke innom der å handle noe noen gang

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:00   #3
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har ei pumpe med en dings på som kan tas av alt etter som. Passer dermed til ulike type åpninger på ventiler.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:07   #4
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ok.Ja,nå ringte jeg babyshop i byen å de har slange inne og kan fikse det for meg i dag så da tar jeg med meg vogna ned til byen snart å får fikset det, samt at jeg tror jeg kjøper min egen pumpe ja

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-09, 12:42   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har denne pumpa fra biltema. 49 kroner. Den funker på dekkene iallefall.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.