|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Nakenforbud i TøyenbadetJeg tipper det er just in case, i hvert fall dersom de har hatt mye trøbbel med snikfotografering og alskens peoder.
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Nakenforbud i Tøyenbadet
Nei, men det viser ikke like godt som en tissestråle fra et nakent barn og det jeg ikke ser vet jeg kanskje ikke. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Det er nok her det ligger og jeg synes personlig at det er en fin ting at det er slike forbud mot nakenhet. Alt for mange overgrep kan finne sted selv på slike offentlige arenaer, jeg definerer snikfotografering også som overgrep. Videre vil jeg også tro at det til en viss grad handler om hygiene all den tid et tildekket underliv vil føre med seg mindre smittefare. |
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nakenforbud i TøyenbadetEnig med Lille Ru og Skvetten. Jeg ser ikke dette som problematisk overhode. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nakenforbud i TøyenbadetSikkert på grunn av at det blir lettere for de svina som vil fotografere barn, ja. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og "alle" har kamera med seg, i form av mobiltelefoner. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Ke?
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Et åpent underliv (uten truse) "inneholder" flere bakterier (fra urinåpning/vagina/endetarm) enn det et tildekket underliv gjør. Når små barn går uten truse, setter seg ned her og der, klatrer på stoler o.l er det større sansynlighet at de legger fra seg bakterier enn dersom dersom de har badetøy på. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|