Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrP
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Folk flest setter seg for dårlig inn i ting (som interesserer meg! ). Det er så dumt når sånt blir satt opp mot hverandre. .
Jeg er helt enig med deg her. Folk setter seg for lite inn i ting (meg selv inkludert). På mange områder har jeg lettere for å se et behov for støtte, feks til korps ol organisasjoner. Dessverre er jeg nok litt enig i FrP ( ) på det punktet at jeg ikke helt ser hvorfor en forfatter skal ha betaling fra staten for å skrive en bok - skriv bøker som er gode nok da! Samtidig så må jeg jo også innrømme at jeg har ikke satt meg godt nok inn i tingene, så kanskje et ligger mer bak her som jeg ikke ser.. Og jeg er rett og slett for lat til å lete etter flere opplysninger enn de media presenterer.
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Nettopp, det er ikke målbart på samme vis. Men det man ikke tenker på er det jeg skrev over, at forsvinner den mest "intellektuelle kunsten", for å bruke et litt dumt begrep, så vil alt under også forvitre og gradvis forsvinne. Og samfunnet fordummes. Også kan vi jo ikke ha et samfunn som er slik at så lenge ikke "jeg" interesserer meg for det, så skal det ikke ha støtte, slik som Frps politikk er.
Jeg tror absolutt ikke at man skal ha det slik at "så lenge ikke jeg interesserer meg for det, så skal det ikke ha støtte" .. men jeg tror at når kommunene rundt om i landet sliter økonomisk, så bør pengebruken være veloverveid og komme flertallet i kommunen tilgode.
|