Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-09, 11:15   #581
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

På Tveitasenteret av alle steder.
Jeg kjöpte den siste da, men de skulle få inn mer nå i august.
Ellers er den å få kjöpt på Probat.no

Tvetasenteret har noen perler her og der. TAkk for svar.

Gammel 04-08-09, 12:38   #582
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Lagt inn forhåndsbestilling på denne

og denne i sjokoladefarge

morgana er ikke aktiv  
Gammel 04-08-09, 13:32   #583
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Denne har jeg i militærgrønn, i str. 0 eller 1 tror jeg ( passer meg som normalt er en 36/38) Kjempefin, men jeg tror jeg må selge min, føler meg for liten til denne jakken med mine under 1.60 cm... Har også modellen som kom før denne i grønn, og de blir litt like. Men er man over 165 cm er denne knall lekker. (om det er noen som vil kjøpe min - hyl ut..) *solgt*

Sist redigert av Trulte : 10-08-09 kl 09:33.
Trulte er ikke aktiv  
Gammel 07-08-09, 12:40   #584
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Skal på Texas-party i morgen, og hatt var visst påkrevd, så mannen fant denne til meg, en ekte Stetson cowboyhatt:

Litt maskulin, kanskje, men det var visst det eneste de hadde for damer.

Gammel 07-08-09, 21:54   #585
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpt denne i hvit med rødt broderi.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 14324712.jpg (85,4 KB, 67 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 07-08-09, 23:06   #586
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Denne har jeg i militærgrønn, i str. 0 eller 1 tror jeg ( passer meg som normalt er en 36/38) Kjempefin, men jeg tror jeg må selge min, føler meg for liten til denne jakken med mine under 1.60 cm... Har også modellen som kom før denne i grønn, og de blir litt like. Men er man over 165 cm er denne knall lekker. (om det er noen som vil kjøpe min - hyl ut..)

Jeg vil, Trulte! Fikk ikke tak i den i fjor, og synes fortsatt den er like fin. Riktig størrelse og alt. Send meg en pm, da!

Gammel 07-08-09, 23:32   #587
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Jeg vil, Trulte! Fikk ikke tak i den i fjor, og synes fortsatt den er like fin. Riktig størrelse og alt. Send meg en pm, da!

Jasså, så det var du som snappet den rett foran nesen min.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 09-08-09, 00:16   #588
alba
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2009
alba har et hav av muligheter foran seg
Standard

For en utrolig fin jakke!!! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den????

[quote=Vianne Rocher;1753556]Har handlet til meg selv i dag:
Og denne fantastiske vår/høstjakken fra Designers Remix Collection, det var kjærlighet ved første blikk!! (den ser ikke så fantastisk ut på denne modellen, men den er helt vidunderlig)

Bakfra:

alba er ikke aktiv  
Gammel 09-08-09, 23:08   #589
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blir kanskje feil tråd, men den er jo så fin og rosa... Nye matboksen min! (den forrige, helt rosa, med sin ensfargede rosa koffert ble donert ei lita jente som syntes den var så fin). Og en til i gave til en venn . Og noen ekstra bokser og drikkeflasker til både disse og den lillegutt bruker

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 09-08-09, 23:53   #590
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Å, dette vil jeg ha også!

Apple er ikke aktiv  
Gammel 10-08-09, 00:36   #591
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alba, her.

For en utrolig fin jakke!!! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den????

Jeg kjøpte den på Retro i Trondheim.

Gammel 10-08-09, 09:31   #592
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jasså, så det var du som snappet den rett foran nesen min.

Nei, det var ikke Cielo... Begynner nesten å angre litt her!! Jeg kunne solgt jakken med en gang fire ganger.
Jakken er solgt. Skal bare sjekke at beløpet er kommet inn på konto og så blir den sendt i dag til vedkommende.

Gammel 10-08-09, 10:43   #593
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Nei, det var ikke Cielo... Begynner nesten å angre litt her!! Jeg kunne solgt jakken med en gang fire ganger.
Jakken er solgt. Skal bare sjekke at beløpet er kommet inn på konto og så blir den sendt i dag til vedkommende.

Gammel 10-08-09, 12:07   #594
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Deg altså.
Si i fra når du har funnet ut at den ikke passer deg så godt.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 11-08-09, 00:44   #595
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Poden har fått seg genser til førstebarnehagedag etter ferien
Fra Molo!

Gammel 11-08-09, 01:15   #596
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Flyttet til barneklærtråden

Sist redigert av Teflona : 11-08-09 kl 01:40. Årsak: Jeg posta feil!
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 11-08-09, 01:26   #597
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Teflona: Den jakken var superkul! Tror jenta di blir tøff i den ja
Synes egentlig at Molo har veldig mye som kan brukes av begge kjønn jeg!

Gammel 11-08-09, 01:33   #598
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Tror jakka finnes i en lengre modell til jenter, men den hadde de ikke her i butikken og denne er jo tøff med strikk rundt livet. Hun får vel få ei rosa lue...

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 11-08-09, 01:34   #599
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

He, he, vi har lagt inn i feil tråd...

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-08-09, 01:40   #600
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har siklet på denne See by Chloé-kjolen i flere måneder og fant den på 50 % i dag

Kjøpte også et par RÅ boots fra Via Roma (bilde kommer) og denne OM-tunikaen til datteren min (60 % rabatt var ikke å forakte)

I Göteborg i går ble det også litt shopping, denne nydelige kjolen:

Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:45.