|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg skal kjøpe meg ny bilJeg kjenner at jeg liker den med at hvis hjertet skal velge, blir det audi. |
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal kjøpe meg ny bil
A4 er grisefin bil, ingen tvil om det. Vil vel kanskje også si det at ser man det opp i mot budsjett på 300-400k og man ønsker å kjøpe en ny bil, så skal man legge merke til at det er en god del ting som kommer i tillegg til startprisen på 350K for en A4 som i mange andre biler kan være en del av prisen eller være langt rimeligere. Tilleggsutstyr er for A4 ganske dyrt, og de rimeligere modellene kan på enkelte områder være litt "ribba". |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lett rørt
|
Sv: Jeg skal kjøpe meg ny bilBor på gård, ja, men gårdsplassen er asfaltert og vi har ikke bakker, så 4WD er ikke ett must.
|
|
|
#4 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal kjøpe meg ny bilVi har kjøpt oss en Ford S-max. Det er en bil som kan kjøpes som 7-seter, men som leveres billigere som 5-seter. Den er høy ift audi og passat og slike biler, men ligger veldig godt på veien allikevel. Beste flerbruksbilen jeg har kjørt noen gang.
|
|
|
#5 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal kjøpe meg ny bilToyota Previa
|
|