Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

En stemme på Høyre er en stemme på FrP

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-09, 12:22   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrP

Jeg skjønner godt Sponheims bakgrunn for denne artikkelen. Det er vel flere enn 1 høyrevelger som leker med tanken på venstre nå (jeg kjenner i hvert fall et par).

Høyre er jo (i mitt hode) et ordentlig parti, hvorfor roter de seg borti sånn frp-tull da? Skjønner de ikke hvor ødeleggende det er for dem?

Gammel 01-08-09, 16:03   #2
Jens
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2009
Jens har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: En stemme på Høyre er en stemme på FrP

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg skjønner godt Sponheims bakgrunn for denne artikkelen. Det er vel flere enn 1 høyrevelger som leker med tanken på venstre nå (jeg kjenner i hvert fall et par).

Høyre er jo (i mitt hode) et ordentlig parti, hvorfor roter de seg borti sånn frp-tull da? Skjønner de ikke hvor ødeleggende det er for dem?

Sponheim har nok valgt en feil strategi. Den bare forvirrer velgere på borgerlig side og gir venstresiden det eneste valgvåpenet det egenglig har. Venstresiden forsøker å så tvil om et alternativ ovenfor velgerne. Sponheim sitt utspill fører til at man lurer på om en stemme til Venstre faktisk er en stemme til forsatt rødgrønn regjering ?? Om han er så lite samarbeidsvillig, så må man jo spørre seg om han evner å finne gode styringsplattformer med noen som helst. Jeg håper derfor at Sponheim tar til fornuft og tenker samarbeid og samtaler fremfor krigserklæringer og forsøke å fortelle at alle andre er så mye verre en han. Frp har tross alt en meget sterk innvandrer og kriminal politikk. Bor man i Oslo så forstår man hvor stort behov det er for å stramme inn. Jeg ønsker ikke at mine barn skal måtte være redd for å gå ut på ettermiddagene. Slik er det nå.

Jens er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.