|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har tro på forbedring
|
![]() Desigual - StørrelserJeg har virkelig fått sansen for de fantastiske flotte desigualklærne som er kjøpt her omkring. Jeg driver nå å håper at de selger det i Trondheim, men enn så lenge har jeg ikke hatt tid til skikkelig research.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Desigual - StørrelserDe er små i str. Synes jeg. Jeg bruker 36 og kjolen jeg kjøpte var 38. Hun i butikken sa de var kjempesmå, og et nummer mindre enn lappen stemte på kjolen hvertfall.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Desigual - StørrelserJeg har bare prøvd et skjørt - som passet i min vanlige størrelse, 36. (Det hender jeg kan bruke 34 i skjørt, da, avhengig av fasongen.)
![]() |
![]() |
#9 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Desigual - Størrelser
Hvor selger de Desigual i Trondheim?? Sist redigert av Adele : 23-07-09 kl 23:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Desigual - StørrelserFranske størrelser, definitivt, i hvertfall oventil. I type skjørt med strikk i livet kan man gå ned i størrelse.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Desigual - StørrelserNår det står T40 eller IT40 så skal man egentlig trekke fra for å få våre norske størelser.
![]() |
#13 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Desigual - StørrelserNoen Designforum-butikker selger Desigual. Men trikset er å prøve tøyet der, for så å få noen til å kjøpe for deg i Spania til en mye billigere penge.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Desigual - StørrelserLekker jakke!
![]() |
#15 |
Off the map.
|
![]() Sv: Desigual - StørrelserJeg visste ikke at de hadde Desigual i Norge.
![]() |
#16 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Desigual - StørrelserSkal se om jeg finner noe der jeg skal være i Spania. Det ser ut som de har noen stilige klær ja.
![]() |
#17 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Desigual - StørrelserKjøpte en topp og 2 kjoler i Singapore i januar og de er str M. Virker helt normale i str. Jeg er en str 36/38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Desigual - StørrelserJeg hadde kofferten full av Desigual da jeg kom hjem fra Spania i forrige uke.
![]() |
#19 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Desigual - StørrelserDen jakken er fantastisk! Er det ny modell? Pris?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|