Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Norges beste krim - Dagbladets krimkåring

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-09, 13:59   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Norges beste krim - Dagbladets krimkåring

Å ja, novellesamlingen Djevelens fotspor av Gerd Nyquist er blant mine absolutte krimfavoritter. Elskede Poona gjorde også inntrykk på meg, men jeg syntes det ble litt for mange løse tråder. Jeg er også Nesbø-fan, men har litt dårlig hukommelse og greier ikke helt å skille bøkene fra hverandre.

Hvis man tenker krim i litt utvidet forstand, stiller Gunnar Staalesens trilogi høyt på min liste - 1900 Morgenrød, 1950 High Noon og 1999 Aftensang. Jeg er også veldig svak for Varg Veum-krimmen Din, til døden.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.