|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Ferie i Norge. Hjelp, what to do?
Bare et lite tips ang Tusenfryd/Sommarland i Bø: har man vært det ene stedet får man kjøpe billigere billetter til det andre stedet. Parkene har samme eier. (sånn bortsett fra at jeg så du ikke var SÅ ivrig på parker...)
|
|
|
#2 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså ta med billettene fra Bø, hvis vi drar til Tusenfryd, og så vise dem frem for å få lavere pris? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ferie i Norge. Hjelp, what to do?Når dere først er i Bø, burde dere tatt dere en tur opp på Gaustatoppen (Rjukan). Det er helt fantastisk. Nydelig tur opp, og på toppen kan man se 1/6 av Norge på fine dager.
|
|
|
#4 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gaustadtoppen høres helt utmerket ut. Det er noe for meg. Er det langt å gå? Mange timer liksom? Har vært fremmet forslag om Galdhøpiggen her men det tror jeg ikke er noe for meg med høyt blodtrykk og diabetes og ikke alt for god form. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sv: Ferie i Norge. Hjelp, what to do?Kom to ganger
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~ Sist redigert av Kate : 24-07-09 kl 17:55. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
|
|
|
#8 |
|
Det er en helt ok topptur. Ikke tung å gå i det hele tatt. Mener vi brukte ca 3 timer opp og halvannen time ned. Vel opp må dere gå over eggen, det er fantastisk! (Hvis dere er heldige med været da). Vi hadde blå himmel og sol da vi var der, og fikk derfor med oss den fantastiske utsikten.
|
|
|
#9 |
|
Stabilt ustabil...
|
|
|
|
#10 |
|
Teller ned
Sv: Ferie i Norge. Hjelp, what to do?Vet ikke hvor langt du er kommet i ferien, men hvis dere fortsatt ikke har vært i Telemark, vil jeg anbefale Himalaya klatepark, som nevnt over. Det ligger i Skien fritidspark, hvor du også kan få et familierom på et sportell for 1345 kr. Det er billig. Dessuten får du kjøpt billetter til Skien badeland til halv pris i resepsjonen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|