Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Til mine medfreaks - opplevelser fra Tour de France

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-09, 20:33   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til mine medfreaks - opplevelser fra Tour de France

Åh, jeg kjenner ørsmå stikk av misunnelse her jeg sitter. Du skriver så bra, og er førstemann som har fått meg til å nesten vurdere å bruke tre av årets 4 ferieuker på busstur frankrike rundt, uten mann og barn. Nei skit, de kan få være med, bare de ikke går i veien.
Høres ut som du hadde en kjempeflott tur. Tour de France er sommerens høydepunkt hvert år, og jeg kan bare tenke meg til hvor fantastisk spennende det må være å reise ned dit og få føle stemningen på kroppen, se rytterne på nært hold, og endatil snakke med dem.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-09, 20:36   #2
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jøss! Nå ble jeg regelrett imponert.
Du skriver med en sånn innlevelse at jeg, som aldri har vært interessert i TdF overhodet, nå faktisk får lyst til å bli med på hele røkla neste år.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-09, 08:48   #3
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Me har sett på å leige ein bobil og reise nedover med. Mannen har nemlig litt lyst han og. Sjølv om han ikkje er like interessert som meg. Og då ser me for oss at bobil måtte vera det greiaste framkomstmiddelet. Men for ein bobil i den størrelsen som me må ha så begynner lappane å flakse ganske så fort. Så me får sjå.
Mer har allerede begynt så snuse litt på starten til neste år.

Bobil er desidert det minst stressende hvis dere reiser med unger. Skulle dere finne på å dra, så kan det være lurt å leie bobil i Tyskland eller Frankrike. Mye billigere og så slipper dere unna rådyre ferger.

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Åh, jeg kjenner ørsmå stikk av misunnelse her jeg sitter. Du skriver så bra, og er førstemann som har fått meg til å nesten vurdere å bruke tre av årets 4 ferieuker på busstur frankrike rundt, uten mann og barn. Nei skit, de kan få være med, bare de ikke går i veien.
Høres ut som du hadde en kjempeflott tur. Tour de France er sommerens høydepunkt hvert år, og jeg kan bare tenke meg til hvor fantastisk spennende det må være å reise ned dit og få føle stemningen på kroppen, se rytterne på nært hold, og endatil snakke med dem.

Det er en helt ubeskrivelig opplevelse! Sikkert megastressende for alle andre, men for sykkelfreaks er det Nirvana.

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jøss! Nå ble jeg regelrett imponert.
Du skriver med en sånn innlevelse at jeg, som aldri har vært interessert i TdF overhodet, nå faktisk får lyst til å bli med på hele røkla neste år.

Takk, flua!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:00.