Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Kjole på skole?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-07-09, 13:08   #8
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjole på skole?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Pynte i klasserommet. Alle har med en liten bukett selvplukkede blomster. Og det er ikke alltid så lett i august.

Det kan jeg skrive under på, jeg som har prøvd å skrape sammen til et herbarium i agust-september, som hadde innleveringsfrist i arpil.

Men over til saken: Vi er jo ikke helt der ennå, men jeg trodde det var vanlig å pynte seg litt på første skoledag. Hvis man vil!

Og Dronninga: jeg skjønner at dette sitter dypt hos deg, men jeg tror ikke det beste for barna alltid er å skulle passe inn hele tiden. Det er mye viktigere å gjøre dem trygge på seg selv, selv når de har på seg "feil" bukse. Det er du jo sikkert også veldig klar over, og gjør så godt du kan for å ikke la usikkerheten din smitte over på dem i slike saker. Håper hun havner i en klasse som er åpne mot hverandre og ikke bedømmer hverandre etter klær og ting!

Og første skoledag er uansett litt unntaks-dag, andre skoledag går de jo i vanlige hverdagsklær alle sammen.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.