|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjole på skole?Takk for svar alle sammen. Jeg misliker sterkt å bomme på sånt, for jeg ønsker ikke å være den som gjorde at ungene følte seg utenfor på en måte, i diverse settinger. Henger nok igjen fra jeg var barn. Det å stå og ønske at man var sånn og sånn eller hadde sånn og sånn.
Mens jeg som startet i 1984 hadde fotformssko og cordfløyelsbukse. Sist redigert av Dronningen : 22-07-09 kl 13:01. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kjole på skole?
Pynte i klasserommet. Alle har med en liten bukett selvplukkede blomster. Og det er ikke alltid så lett i august.
|
|
|
#3 |
|
Sviiisj!!
|
Det kan jeg skrive under på, jeg som har prøvd å skrape sammen til et herbarium i agust-september, som hadde innleveringsfrist i arpil.
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Jeg er klar over dette, og sier ikke noe til barna så klart om mine tanker. Jeg snakket derimot med min mor om dette, og hun mente at jeg av og til kanskje antok at ting stakk dypere hos barna enn det kanskje gjorde. At jeg trodde det verste i en del tilfeller. Det handler jo om meg og mine forventninger til meg selv. Jeg ønsker ikke å skape skuffelser. Jeg vil ikke de skal føle seg annerledes - om de ikke vil det selv. Men de er ikke meg. De har et helt annet utgangspunkt enn meg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var visst in i 83 også. Jeg hadde rød fløyelsbukse, hvit og turkis genser, fotformssko og praktisk potteklipp.
|
|
|
#6 |
|
Fornøyd
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |