|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Epikur
|
Sv: Advarer mot at kvinner bestemmer boligkjøpMin samboer og jeg er medlemmer av huseiernes landsforbund, men etter det utspillet som kom i Dagbladet i går, vurderer vi vårt medlemskap.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Advarer mot at kvinner bestemmer boligkjøp
Hahaha, tror du ikke det var noen som hadde tenkt igjennom hvordan utspillet skulle nå flest mulig? Det begynner jo til og med å bli litt klisjé med slike overkill utspill fra ulike hold. Suksessen måles i antall indignerte reaksjoner. Tipper de ler godt nå |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Ja, de ler sikkert godt når folk melder seg ut.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Nei, men det var jo med glimt i øyet. Det er merkelig hvor heftig raksjonen blir når avsenderen oppfattes som noenlunde seriøs. Er det slik at s.k. "sidrompa" organisasjoner ikke har armslag for mediakrumspring som får tempen opp i pauserom landet over? Det er sikkert damer som har vært med å utarbeide utspillet og. De velger sikkert å humre av det og la det komme på kontoen for selvironi. Det beste som kunne skjedd for dem etter dette utspillet er jo nettopp at noen tar det blodalvorlig, klasker veska i disken og roper: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Det kan vel hende at er sant. Den gang medisin var et guttestudie var det et problem at veldig mange valgte guttespesialiteter, slik at det var for få spesialister på typiske "kvinneområder". |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ringskrømt
|
Jeg så som sagt ikke på, så jeg er ikke sikker på om alle opplysningene mine stemmer, men jeg reagerte på uttrykket. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|