|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
geskjeftig
|
Sv: Barnefrie soner, er det helt problemfritt?Jeg kan skjønne ønsket om barnefrie fly, forsåvidt, men kan ikke si jeg sympatiserer. Det er mange andre jeg syns er minst like irriterende som barn i en trang flykabin, men det er ingen som nekter sterkt parfymerte burugler adgang.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnefrie soner, er det helt problemfritt?
Å joda, det kan skje,selv om det skal være ekstremt før det skjer selvsagt. Nå nektes jo ikke barnefamilier adgang særlig ofte heller da. Har flere ganger i min karriere ombord nektet folk som har vært fulle, høylytte, kverulerende (tikkende bomber) eller stinker dritt. Det kan være fryktelig slitsomt for både passasjerer og personell ombord i et fly at det lukter stinkstank av en passasjer, og ja, det er lov å si i fra om det. Del blir tilbudt såpe og gratis ren overdel/skjorte.
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Jeg havnet en gang ved siden av en fyr som så ut som en uteligger, stinket urin og gammel skitt og fyll. Det var virkelig grusomt, det er antagelig de lengste to timene i mitt liv. I hvert fall hvis man ikke regner fødsel og sykdom og sånt. :tertefin nese:
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Han burde absolutt vært fjernet ja! Det har flyselskapenes ansatte full anledning til dersom de oppdager det. Heldigvis.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|