|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
I mål
|
Sv: Vondt i magen når du kjører, mammaS får stadig vondt i magen når vi kjører. Alltid når han kjeder seg. Jeg er skeptisk til holdbarheten i dette. Han får vondt i magen når han har lagt seg om kvelden og vil ha oppmerksomhet også |
|
|
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vondt i magen når du kjører, mammaVondt i magen kan være så mangt. Kjede seg, noe hun har spist, kvalme osv. Dette kan like gjerne skje når hun sitter framovervendt så jeg hadde ikke snudd bilstolen for mitt barn pga dette. Har hun noen leker hun kan pusle med i bilen? Høre på cd eller lydbok kanskje. Leke se-ut-av-vinduet-leker kan få henne på andre tanker. Har dere speil slik at hun kan se dere og dere henne?
|
|
|
#3 |
|
Glad
|
Sv: Vondt i magen når du kjører, mamma
Vi har dvd, og tenker å kjøpe noen lydbøker. Speil har vi, men det er på lillesøsters side. Det kan vi nok flytte til midten, så ser vi begge. Angående å flytte til passasjersetet så sitter lillesøster der i sin babystol m/base. Den tar også ganske stor plass. Kanskje vi kan ta bort basen og bytte plass? Det blir jo ikke så mye ut og inn av bil med stolen nå lenger når babyen er over halvåret.
|
|
|
#4 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da kan det nok være at hun vil prøve å komme seg framover i den andre bilen også. *erfart*
På ferieturen så er det absolutt en mulighet å fjerne basen og montere setet bare med selen, hvis det gir bedre plass ja, og plass er problemet. Og så må man huske på å ta ofte stopp, for sjåføren også.
|
|
|
#5 |
|
Glad
|
Hun har prøveturer med faren de gangene han kjører for å levere i barnehagen. Så hun vet hva det betyr å sitte forovervendt, og jeg spekulerer på om det er nettopp derfor hun har vondt i magen når hun sitter bakover. Hun syns nok det er mye morsommere å sitte framover ja.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|