Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva synes du om innvandrere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-09, 23:40   #38
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om innvandrere?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Eh nei, hvis du leser to av innleggene mine litt lenger opp så er jeg helt for det.

Jeg syns bare det er minst like naivt å tro at vi i Norge utdanner folk som er mer egnet, siden utdannelse ikke styres av økonomi i like stor grad. I USA styres også utdannelse av økonomi, uten at noen har noe voldsomt problem med det der.

Ja, jeg så at du var det. Var mer et "ut i lufta" spørsmål. Nei, jeg er på ingen måte dum nok til å tro at utdannelsen i Norge er enestående god. Tvert i mot, jeg vet at f.eks min utdannelse er langt mer mangesidig og fremtidsrettet i andre land. Det jeg prøver å si, er at i enkelte land, vil penger "get you everywhere", og selv om USA (og UK!) nok kan være et eksempel på pengestyrt utdannelse, tør jeg påstå at selv der er stipendordninger o.l. mer satt i system enn i de fleste land i den skåkalte 3.verden.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:43.