|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Argh, ko irriterande!Det der kan du jo rett og slett ikke godta. Det er jo hærverk.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Argh, ko irriterande!
Enig. Ved videresalg er de jo nesten verdiløse nå for eksempel. Skal de gjøre slikt må de i det minste komme med en advarsel om at de gjør det med umerkede klær. Som foreldrene selvsagt må godkjenne. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En selger vel ikke brukte sko? Ellers er jeg enig i at det var unødvendig å merke skoene. De kunne ventet til barnet ble hentet og sagt fra. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Argh, ko irriterande!Jeg hadde blitt irritert. De merker kanskje for å være snille, men jeg har ingen interesse om at navnet til ungene mine skal stå utenpå klær og sko.
|
|
|
#5 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vel litt avhengig av kor mykje skoa er brukte. Finsko har eg ingen skruplar med å kjøpe eller selge brukt. Geox-sandalane som Lillebror vokste ut av etter 6 veker, med totalt 3 vekers aktiv bruk, har eg heller ingen skruplar med å forsøke å selge videre.
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med tanke på at skoene er til en på to år (toåringer vokser jo ofte fort), og at sommeren i Norge er mildt sagt uforutsigbar, så kan det jo hende at skoene etter endt sesong er minimalt brukt. Da synes i hvert fall jeg at det er helt OK å selge de (det er vel opp til hver enkelt, men jeg kunne fint kjøpt minimalt og lite brukte sko). |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|