Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Innvandring gir befolkningseksplosjon i Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-07-09, 16:18   #8
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innvandring gir befolkningseksplosjon i Oslo

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg er uenig med deg. Det er altfor liten politisk vilje til å gjøre noe med de praktiske probleme en kraftig befolkningsvekst vil medføre, ihvertfall når det gjelder å ligge i forkant. Jeg tenker da på barnehager, skoler og samferdsel. Når man ser på det håpløse T-banenettet, alle forsinkelsene på absolutt all offentlig (vei)bygging og "Oj, det kom litt plutselig, det derre!"-innstilling til scenarier som vitterlig har ligget i kortene lenge - da blir jeg skeptisk og bekymret. Jeg heller mot å frykte en kraftig befolkningsvekst her i Oslo, uansett årsak og demografi.

Hvis det skulle være en sannhet i publikasjonen er jeg på linje med Missa her med de tingene hun påpeker.
I tillegg synes jeg vi skal ta lærdom fra andre steder i Europa hvor de har opplevd en eksplosiv innvandrervekst de ikke har klart å integrere eller gi et godt tilbud. Det er forsåvidt bare å se på de store ghettoene i forstedene til Paris for å se hvor herlig alt blir hvis integreringen misslykkes. Det er jo store utfordringer selv med de tallene vi har i dag.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:14.