Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hjelp denne stakkars kløna

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-09, 23:39   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Hjelp denne stakkars kløna

Har gnålt om meg og fly før, men nå har jeg endret avvreise til den 17 juli istedenfor 21. Skal få med meg ølfestivalen i Hammerfest neste helg.

Jeg vil reise neste fredag, men jeg aner ikke hvordan får kabalen til å gå opp. Har aldri, never, ever bestilt meg reise over nett før. Jeg må fra Tønsberg til Gardemoen med tog også vil jeg helst reise derfra til Hammerfest med flyskifte i Tromsø og ikke Kirkenes. Helt feil vel lissom. Noen snille sjeler som vil hjelpe denne kløna?

Gammel 09-07-09, 23:39   #2
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp denne stakkars kløna

Og ja jeg har sikkert brukt 2 timer nå på å rote meg fram på internett.

Gammel 09-07-09, 23:44   #3
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sas.no hadde med mellomlandinger i Tromsø, får ikke til å direktelenke

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 01:12   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med å fly direkte til Hammerfest?
Avreise 17 og hjemreise den 22 og du får turen til 3027,- (fra pris)

Toget Gardermoen (både flytoget og vanlig tog) stopper ved terminalen, opp en trapp og du er inne i terminalen.
(Om du skulle kjøre bil kan jeg ordne med gratis parkering, ca 10 min gange fra terminalen)

Gammel 10-07-09, 08:09   #5
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Moren min dro til Hammerfest i går. Usikker på ruta. Skal jeg spørre henne? Får dog nok ikke noe svar før ut på ettermiddagen. Hun liker å sove for å si det sånn.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 13:39   #6
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Takk for råd.

Skal prøve nå, må jo få bestilt meg denne biletten skal det bli noe av. Fy jeg gruer meg, men gleder meg til å komme fram.

Ølfestival skal bli moro.

Gammel 10-07-09, 13:42   #7
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Ølfestival skal bli moro.

Kos deg!

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:28.