Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Prikkesystemet og markedsplassen

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-09, 20:43   #11
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Refleksjoner om forumet

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes det er helt riktig at man skal ha en viss mengde innlegg og rykte for å bruke markedsplassen. Om man synes det er tungt å skrive 100 innlegg og få 100 ryktepoeng (det er ikke mye altså, skriver man et veldig godt innlegg i en av de mer seriøse debattene kan man få oppimot 50-60 poeng bare på det) så vet jeg ikke helt hvorfor man er på et diskusjonsforum? Da viser man jo at man er her kun for markedsplassen, og det mener jeg forumledelsen har rett til å synes er en Dum Ting.

Jeg kan jo bare svare for meg selv. I 2007 når jeg meldte meg inn her var det fordi en av brukerne inviterte meg. Hun ville at jeg skulle lese bloggen hennes. Det var det eneste jeg gjorde den gang da, hadde ikke tid til annet i ammetåkeland. Når hun avsluttet bloggen, glemte jeg bort hele forumet. I vår fant jeg forumet igjen og har begynt å skrive. Jeg synes ikke det er tungt å skrive (selv om det ikke er på morsmålet mitt en gang! ), som jeg nevnte får innleggs-kvoten for å komme inn gjerne være høyere. Jeg synes at jeg har hatt en grei takt - hadde det bare vært Markedsplassen som hadde holdt meg her hadde jeg nok skrivet innleggene raskere, og bare blitt ferdig med det. Men, jeg liker Markedsplassen som del av forumet. Jeg synes også det blir unaturlig som ny å skrive i hver eneste tråd og kommentere alt for å holde et høyt aktivitetsnivå og vil heller kommentere og skrive når jeg har noe på hjertet.

Jeg er herinne fordi det er et foreldreforum - hvor man bland annet kan diskutere. Jeg kommer aldri til å bli den flinkeste debattøren herinne (enkelte imponerer meg voldsomt! ), og innleggene mine kommer mest sannsynlig ikke til å bli "50-60-poengere"...men det er vel rom for sånne som meg også? Jeg tror nok jeg kan bidra mer i interiør/mat/barn/helse-sider enn i de heteste debattene, selv om det er mindre "prikk-innbringende".

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:11.