Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Dine beste tips til bilferie med barn ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-09, 15:31   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dine beste tips til bilferie med barn ...

Opprinnelig lagt inn av Bocca, her.

hvor er det fleste fine stopper for barn, Gudbrandsdalen eller Østerdalen?)

Så vidt jeg kan erindre, er det ikke så stor forskjell. Kanskje flere fine i Gudbrandsdalen, men så er det til gjengjeld flere som sloss om de plassene også.

Det er mulig jeg sier det fordi barna våre stort sett har vært rolige i bilen, men jeg synes det er helt greit at de sitter og kjeder seg litt i bilen også. Ikke fordi det skal gå sport i å få de til å kjede seg, men fordi jeg generelt opplever at barn skal underholdes og ha det morsomt absolutt hele tida. Det er viktig å lære å tåle å kjede seg også. Vi har en real jobb å gjøre der når det gjelder den eldste av våre håpefulle, sånn på hjemmebane i alle fall.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.