|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Sv: Svømmeundervisning - inspirert av et par andre tråder her inne
Helt enig. Jeg har en seksåring som så absolutt burde ha lært seg å svømme, men jeg tror ikke han er villig til å ta det til seg hvis vi foreldrene skal lære han, eller det vil si, JEG. Mannen min kan knapt svømme selv. Det plager meg at seksåringen ikke kan å svømme, og ikke går det an å ta han med på vanlig svømmekurs heller, for han skjønner ikke kollektive beskjeder. Så ergo bør jeg finne en svømmeinstruktør som kan gi timer bare til han. Og hvordan vi all verden skal jeg finne det?
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
Det burde da la seg ordne!
![]() |
#3 |
Textrovert
|
Virkelig!
![]() |
#4 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Svømmeundervisning - inspirert av et par andre tråder her inneMine barn har vært mye både i basseng og i vann ute. Men de går ikke lenger uti enn til knærene, muligens til magen og legger seg aldri ned slik at vannet kommer i nærheten av fjeset med mindre de blir veldig direkte oppfordret til det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svømmeundervisning - inspirert av et par andre tråder her inneJeg synes også svømmeundervisningen i norske skoler i dag er helt elendig
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|