|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
villende
|
Sv: Inspirert av en flytebadedrakttrådSnupp flyter ikke med armringer. :datapunkt: Men han syns det er stas å ha dem på. Han bader for øvrig aldri alene. Og jeg og mannen syns det er gøy å herje med ham i vannet, så det ser jeg egentlig som helt uproblematisk. :svømmehud mellom tærne: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Inspirert av en flytebadedrakttråd
Ikke sant? Jeg syns det er mye morsommere å være i vannet og leke enn å sitte på stranda og steke.
|
|
|
#3 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Inspirert av en flytebadedrakttrådJeg er aldri med de tre største ut i vannet. Jeg bader ikke og føler at jeg ser de bedre fra land. I år har jeg slappet litt mer av. Eldste reiser alene på stranda så henne følger jeg |ikke så mye med når hun er med oss (hun er 14 år). 9 åringen og 6 åringen får streng beskjed om hvor langt ut de får gå og de har så respekt for vannet at de går ikke lenger. Jeg ser etter de mesteparten av tiden, men ikke når de leker helt inntil land.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|