Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Livslærdom

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-09, 22:22   #10
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Livslærdom

Nå som jeg har begynt å måtte kjøpe større trusestørrelser igjen, kom jeg på litt livslærdom jeg tilegnet meg etter forrige svangerskap:

Det kan være lurt å kaste de ekstra store gravidtrusene når man er tilbake til førgravid-vekt. Spesielt når man er hos manuellterapeut (ung, litt klønete og usikker type), ligger på benken i trusa og får tøyd det ene benet opp mot magen. Det er ikke uten grunn at terapeuten plutselig blir veldig opptatt av å IKKE se på det han driver med (som har sentrum i truseområdet). Det hjelper liksom ikke å ha trimma bikinilinja når hele nordkjosbotnen kommer til syne fordi trusa kunne romma en til.

rajraj er ikke aktiv  

Emneord
har jeg hørt..., kaboom, klassiker, latterkrampe, livsvisdom, rekeskall

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.