|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Michael Jackson er død ...
Ok. Så utifra det så kan man kanskje spekulere i om at det:
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
rakkarpus
|
Sv: Michael Jackson er død ...Jeg husker jeg så en dokumentar om han, med lange intervju, og intervjueren fulgte han i mange dager. Dette er en ganske omtalt dokumentar. Det var rundt den tiden han holdt det yngste barnet utenfor balkongen. Det virket virkelig ikke som han hadde helt kontroll på å håndtere/oppdra de andre barna heller, synes synd på de barna jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Elsker gamlis- godis
Sv: Michael Jackson er død ...Må signere aC her. Synes også det er rart at straks en person er død så skal det bare hylles. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
weird
Joda. Jeg er enig i det.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
Ah, sant. Jeg glemte meg, sorry. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Det er stor forskjell på idolisering av mennesker, og totalt mangel på respekt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Ingen av delene er utpreget intelligent, så der har de jo en fellesnevner. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Michael Jackson er død ...Det er klart at det er mye som er uavklart rundt hans psykiske tilstand og seksuelle legning. Han hadde vel muligheten til å kjøpe seg tid og rom på begge felter. Men bare det der palasset, Wonderland og hele interiøret, inkludert de barna som han betalte for å bo der sammen med seg , vitner jo om en meget psyk persons meterialisering av sitt eget mentale univers. Nå skal det bli museum der for alle fansen, da har du fått det så makabert som det kan bli i 2009. Se for deg Oddvar, enslig avdanka rocker på 50 år fra Kløfta, ringer på døra og lurer på om lille poden til naboen kan komme over og bo hos ham i noen mnd? Alle utgifter vil bli dekket Sist redigert av Brutus_ : 01-07-09 kl 22:14. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
weird
Og jeg tenker litt som at det må være lov å være annerledes uten å dermed bli fritt vilt. Det er vel der skoen trykker litt for min del. At jeg synes så mange har en "han var rar så dermed er det fritt frem". Eller "han var så rar så derfor var han sikkert sånn og slik også". Eller, som jeg lurer på om kanskje tabloidpressen drev på "han er så rar så om han kan vi si hva som helst og slippe unna med det".
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|